امروز ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ | ساعت به وقت تهران : ۴:۳۶ ق٫ظ

بیش از ۲۷۹ هزار تماس با واحد ارتباط با مشتریان (١٢٢) آبفا کلان‌شهر اهواز

اهواز- عصراتحاد: قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز از برقراری بیش از ۲۷۹ هزار تماس طی یکسال گذشته از سوی مشترکین آبفا اهواز با واحد ارتباط با مشتریان (۱۲۲) خبر داد.
قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز از برقراری بیش از ۲۷۹ هزار تماس طی یکسال گذشته از سوی مشترکین آبفا اهواز با واحد ارتباط با مشتریان (۱۲۲) خبر داد.

فرزان عباسیان با بیان این مطلب افزود: طی یکسال گذشته مجموعا ۲۷۹ هزار و ۸۲۲ تماس با واحد ۱۲۲ برقرار شده که از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۰۰ تماس مربوط به مشکلات آب و ۹۱ هزار و ۷۰۸ تماس مربوط به مشکلات فاضلاب بوده است.

وی ادامه داد: بخش دیگری از تماس‌ها نیز مربوط به قبوض، پیگیری، انتقادات و پیشنهادات و سایر موارد نیز بوده است. 

قائم مقام شرکت آبفا کلان‌شهر اهواز با بیان این مطلب که همزمان با فرا رسیدن فصول گرم آب و هوایی و افزایش سرانه مصرف آب گفت: برای عبور از تنش آبی باید مدیریت مصرف آب و صرفه جویی را به عنوان یک الگو و اصل مد نظر قرار داد. 

عباسیان اظهار کرد: افزایش سرانه مصرف آب منجر به افت و یا هدر رفت آب نیز می‌شود که از شهروندان تقاضا می‌گردد نسبت به رعایت الگوی مصرف با حساسیت بیشتر عمل کنند.

لینک کوتاه :

https://asretehad.ir/?p=4641

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب

روابط عمومی شهرداری اهواز
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز(بهمن ماه1401)
#الگوی مصرف برق
شهرداری اهواز
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز
IMG-20220511-WA0043
شهرداری اهواز