علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در این مراسم که با حضور معاونین و مدیران حوزه ستادی در اهواز برگزار شد، با اشاره به کسب رتبه برتر روابط عمومی شرکت در بین ۳۹ شرکت توزیع سراسر کشور، و البته کسب رتبه برتر در حوزه پیکسایی گفت: کسب این موفقیتها، حاصل یک کار تیمی است، علیرغم این که اقدامات و فعالیتهای شرکت و ماموریتهای ابلاغی، بسیار گسترده بود اما با تلاش بی وقفه و اهمیت موضوع، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در سطح کشور، جایگاه برتر را به دست آورد که بدون شک نقش تک تک مسئولان روابط عمومی توزیع برق شهرستانها در این موفقیت، موثر بوده و با همکاری کل مجموعه همکاران ستادی و مدیران برق شهرستانها، روابط عمومیها خوش درخشیدند.
خدری، با اشاره به کسب رتبه برتر در بحث پیکسایی نیز گفت: در بررسیهای انجام شده، شرکت توزیع خوزستان جزو شرکتهای سبز شناخته شد زیرا هم موضوع پیک بار و هم انرژی به خوبی مدیریت شد.
وی افزود: شرکت توزیع خوزستان در همه ی حوزهها، فعالیتهای گسترده و مبتکرانهای داشته، و نمونه آن در بحث اطلاع رسانی و فرهنگسازی، قهرمان مدیریت مصرف بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت، همچنین اقدامات و فعالیتهای روابط عمومی در دورترین نقاط و روستاها نیز مورد توجه وزارت نیرو قرار گرفت، لذا قدردان زحمات مسئولان روابط عمومی در ادارات برق شهرستان ها هستیم.
خدری با اشاره به ۱۸۰ اقدام وزارت نیرو در راستای مدیریت مصرف و اطلاع رسانی اقدامات از طریق اپراتور انرژی برای پیک بار ۱۴۰۳، اظهار کرد: برای سال جاری، ماموریتهای روابط عمومی دوچندان شده است و با وجود اپراتور انرژی، انتظار این است که روابط عمومی شرکت توزیع که در سال گذشته نیز موفق عمل کرده، در سال جاری هم فعالیت خود را دوچندان نماید.
رییس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به اهمیت فرهنگسازی و اطلاع رسانی در حوزه صنعت برق و لزوم دقت، سرعت، درستی و کیفیت محتوای تولید شده و انتقال آن به مخاطب، تاکید کرد: اطلاع رسانی مسئولان روابط عمومی برق شهرستان ها باید در راستای سیاستهای شرکت توزیع، توانیر و و وزارت نیرو و هماهنگ با ستاد باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، در پایان با تقدیر از اقدامات ویژه و ابتکاری روابط عمومی این شرکت در تابستان گذشته، عنوان کرد: نقش روابط عمومی ادارات برق شهرستانها هم در اجرای این اقدامات بسیار ملموس بوده و امید است که این اقدامات خوب تداوم داشته باشد.
خدری با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی، تهیه گزارش های مصور و مستند از اقدامات برق رسانی و توسعه تاسیسات شبکه برق، خصوصا در مناطق صعب العبور جهت تبیین مصائب حوزه برق رسانی به جامعه، گفت: این نوع اطلاع رسانی دارای اثرگذاری بسیار بالایی است و مخاطب را در جریان سختی های کار برق رسانی قرار می دهد.
در ادامه این مراسم، معاونین و مدیران شرکت آیین نامه ها و مباحث مربوط به پیک بار تابستان ۱۴۰۳ را تشریح و مسئولان روابط عمومی شهرستان ها به بیان دیدگاه های خود پرداختند. در پایان از روابط عمومی های برتر شهرستان ها تقدیر به عمل آمد.